God morgon!!

Jaa elle vad säger man när man sovit hela dagen! Elle ja inte hela dagen :D
Jag å tony packade korgen med varm choklad å mackor och åkte ut till en sjö satt oss i solen..
Fatta nice de var .. :)
 
Lite om kvällen igår.. måste skaffa en kamera igen så jag kan lägga in lite bilder..
Var först på bastu extreme med emeliee på maserhallen :D
Fatta skönt de va, de va 4 sittningar en som man skulle gninda in sig i salt i å jag kan ju säga som så att de va ju inte vanligt bastu varmt utan helt extrem varmt! Sen gick hon å vifta med nått på alla å ni vet ju hur det känns när nån blåser på en i bastun... sen var det en med björkris å sen var det en med is å sista skull man smörja in sig med honung..
Mycket bra!
Hamnade hemma hos mig jag och emma. sen ner på s1 mötte upp peter och co.
Vi slutade ialf på flamingo!! Japp flamingo de e ju så man får ångest ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0