Kändis fest!!

Ååå vad roligt de va igår!! Lite tråkigt bara att man hade så konstiga biljetter man satt liksom på en balkong fast backom ett pleksiglas! Haha som apor i bur försökte vi väl rocka loss ;) men men vä ialf as het med min nya klänning å mitt ny silver hår! Det kom faktist fram tjejor å så att de vä den finaste klänning dom hade sett,de ni :D ska lägga in bilder imorgon! Att bropå överskriften så har jag kort på mig och lars ohley haha vilken merit va! Sen även ett kort med mig å trummisen i sahara hotnights! Nej nu ska vi promenera till söder vi bor ju på norrmalm se de blir en liten tripp!

Kommentarer
Postat av: mickis

Tack för en toppenkväll hjärtat, ska fixa så du får lite bilder från kvällen sen...puss

2009-03-08 @ 11:23:42
Postat av: Linda

nu är det seg uppdatering igen...

2009-03-14 @ 12:36:49
URL: http://ajmafuckinemo.blogg.se/
Postat av: Linda

UPPDATEEERAAAAAAAA

2009-04-12 @ 10:57:32
URL: http://ajmafuckinemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0